Projekt optimální televizní reklamní kampaně pro retailovou společnost na českém trhu – Marcela Vyskočilová
Marcela Vyskočilová
Diplomová práce
Projekt optimální televizní reklamní kampaně pro retailovou společnost na českém trhu
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radek Jaroš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYSKOČILOVÁ, Marcela. \textit{Projekt optimální televizní reklamní kampaně pro retailovou společnost na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8s76pp/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva