Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě. – Adam Pekař
Adam Pekař
Bachelor's thesis
Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě.
New Trends Application in the Marketing Communication of The Vysočina Regional Gallery
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace Oblastní Galerie Vysočiny v Jihlavě a hledání inovativních řešení ve zkoumané oblasti. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především na nové trendy a využívání sociálních sítí a mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí zkoumanou galerii a její on-line komunikaci s návštěvníky. Navazovat bude zhodnocení …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEKAŘ, Adam. \textit{Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě.}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8srryz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.