Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě. – Adam Pekař
Adam Pekař
Bakalářská práce
Uplatnění nových trendů v marketingové komunikaci pro Oblastní Galerii Vysočiny v Jihlavě.
New Trends Application in the Marketing Communication of The Vysočina Regional Gallery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace Oblastní Galerie Vysočiny v Jihlavě a hledání inovativních řešení ve zkoumané oblasti. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci a především na nové trendy a využívání sociálních sítí a mobilních aplikací. Praktická část nejprve představí zkoumanou galerii a její on-line komunikaci s návštěvníky. Navazovat bude zhodnocení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.