Strategie vybrané zahraniční firmy při vstupu na evropský trh – Patrik Turek
Patrik Turek
Bakalářská práce
Strategie vybrané zahraniční firmy při vstupu na evropský trh
Strategy of a selected foreign company for entering the European market
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá jednu z problematik vstupů na zahraniční trhy. Jejím cílem je navrhnout vybrané americké společnosti taková opatření, která povedou ke snížení jejich nákladů na jednotku prodaného kusu zboží na území Evropské unie. Pro tyto účely jsou v první části práci popsány důvody, které motivují firmy k jejich internalizaci, varianty způsobů pronikání na zahraniční trhy a možnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis examines one of the issues of foreign market entry. Its aim is to propose to a selected American company measures that will lead to a reduction of their costs per unit of good sold in the European Union. To this end, the first part of the thesis describes the reasons that motivate firms to internalize, the variations of ways of penetrating foreign markets, and the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod