Jazyková podoba současných reklamních textů – Marta KOUBKOVÁ
Marta KOUBKOVÁ
Diplomová práce
Jazyková podoba současných reklamních textů
Language form of current commercial texts
Anotace:
Tématu reklamních textů je věnována stále větší pozornost. Dokazuje to množství odborné literatury, která o reklamě v posledních letech vyšla či množství článků v novinách i na internetových portálech. Cílem práce bylo konkretizovat a následně provést deskripci těch podob jazyka, s nimiž se může současný reklamní příjemce běžně setkat. Ohled byl brán především na manipulativní zaměření užitých verbálních …víceAbstract:
An increasing attention is paid to the subject of advertisement texts. This is proved by the quantity of advertisement-related specialized literature which has been published during last years or by the number of articles published in newspapers and websites. The aim of this work was to concretize and consequently carry out a description of those forms of language a present-day advertisement recipient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2007
Identifikátor:
3525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
- Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUBKOVÁ, Marta. Jazyková podoba současných reklamních textů. Ostrava, 2007. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 07. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
PRÁCE S REKLAMNÍMI TEXTY NA 1. STUPNI ZŠ
Lucie NOVOSADOVÁ