Marta KOUBKOVÁ

Diplomová práce

Jazyková podoba současných reklamních textů

Language form of current commercial texts
Anotace:
Tématu reklamních textů je věnována stále větší pozornost. Dokazuje to množství odborné literatury, která o reklamě v posledních letech vyšla či množství článků v novinách i na internetových portálech. Cílem práce bylo konkretizovat a následně provést deskripci těch podob jazyka, s nimiž se může současný reklamní příjemce běžně setkat. Ohled byl brán především na manipulativní zaměření užitých verbálních …více
Abstract:
An increasing attention is paid to the subject of advertisement texts. This is proved by the quantity of advertisement-related specialized literature which has been published during last years or by the number of articles published in newspapers and websites. The aim of this work was to concretize and consequently carry out a description of those forms of language a present-day advertisement recipient …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2007
Identifikátor: 3525

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOUBKOVÁ, Marta. Jazyková podoba současných reklamních textů. Ostrava, 2007. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 07. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ

Práce na příbuzné téma