Lukáš Veverka

Diplomová práce

Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits

Ekonometrická analýza efektu TV reklam na přirozenou webovou návštěvnost
Anotace:
Reagují lidé na TV reklamu nebo ji jen sledují? K zodpovězení této otázky je zapotřebí zkombinovat data s minutovou frekvencí o přirozené webové návštěvnosti z Google Analytics a data o televizních spotech od společnosti Nielsen. Vzhledem k tomu, že webová návštěvnost má silný intradenní průběh, je zapotřebí ho odstranit pomocí jádrového vyhlazení a vzniklá rezidua poté využít při určování signifikantních …více
Abstract:
Do people react to TV ads or do they just watch them? To answer that, data about organic webpage visits with a minute frequency from Google Analytics and data about TV spots from Nielsen is combined. Since the webpage visits have a strong diurnal pattern, it is decomposed by Kernel smoothing and the residuals are passed into the extraction of significant deviations caused by ads. Since ads, in general …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Vladimír Holý
  • Oponent: Jan Zouhar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81962

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum

Práce na příbuzné téma