Vliv personálního marketingu na spokojenost zaměstnanců – Katerina Kovacova
Katerina Kovacova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv personálního marketingu na spokojenost zaměstnanců
Anotace:
Cílem této absolventské práce je provedení analýzy interního personálního marketingu za pomocí průzkumu, který je zaměřen na spokojenost zaměstnanů. Dále následné provedení zhodnocení a předložení návrhu na zlepšení stávajícího stavu ve vybrané společnosti. Absolventská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je rozdělena na dvě části. V první části je zkoumáno personální …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Ludmila Malinová, MBA
- Oponent: Mgr. Petra Kafková, MBA, MBE
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVACOVA, Katerina. \textit{Vliv personálního marketingu na spokojenost zaměstnanců}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8t8qjo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.