Procesní management malých hudebních vydavatelství – BcA. Michaela Bóková, DiS.
BcA. Michaela Bóková, DiS.
Master's thesis
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Process Management of the Small Music Labels
Abstract:
Diplomová práce „Procesní management malých hudebních vydavatelství“ aplikuje procesní styl řízení na malé firmy, jejichž finálními produkty jsou fyzická a digitální hudební alba. Text se snaží popsat současné prostředí a trendy ve vydavatelském průmyslu. Jednotlivé kapitoly jsou pojaty jako detailní vhled do procesů, jež jsou nezbytné k úspěšné výrobě, distribuci a marketingu hudební nahrávky. V závěru …moreAbstract:
Diploma thesis „Process Management of Small Record Labels” applies process management on small companies, whose final products are physical and digital music albums. The text attempts to describe the contemporary environment and current trends in the music publishing industry. Chapters provide a detailed description of each part of a process that is necessary for the successful production, distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/kfhjb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Vít Kouřil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÓKOVÁ, Michaela. \textit{Procesní management malých hudebních vydavatelství}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8tba98/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/kfhjb/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
360stupňová zpětná vazba
Marcela STŘEŠŇÁKOVÁ -
Zpracování obrazu z 360 stupňové kamery
Jan Janás -
Performance management v praxi
Hai Dangová -
Zavedení 360 stupňové zpětné vazby ve firmě
Martina Čechovská -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Michal Stejskal -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin