Procesní management malých hudebních vydavatelství – BcA. Michaela Bóková, DiS.
BcA. Michaela Bóková, DiS.
Diplomová práce
Procesní management malých hudebních vydavatelství
Process Management of the Small Music Labels
Anotace:
Diplomová práce „Procesní management malých hudebních vydavatelství“ aplikuje procesní styl řízení na malé firmy, jejichž finálními produkty jsou fyzická a digitální hudební alba. Text se snaží popsat současné prostředí a trendy ve vydavatelském průmyslu. Jednotlivé kapitoly jsou pojaty jako detailní vhled do procesů, jež jsou nezbytné k úspěšné výrobě, distribuci a marketingu hudební nahrávky. V závěru …víceAbstract:
Diploma thesis „Process Management of Small Record Labels” applies process management on small companies, whose final products are physical and digital music albums. The text attempts to describe the contemporary environment and current trends in the music publishing industry. Chapters provide a detailed description of each part of a process that is necessary for the successful production, distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/kfhjb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vít Kouřil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/kfhjb/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
360stupňová zpětná vazba
Marcela STŘEŠŇÁKOVÁ -
Zpracování obrazu z 360 stupňové kamery
Jan Janás -
Performance management v praxi
Hai Dangová -
Zavedení 360 stupňové zpětné vazby ve firmě
Martina Čechovská -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Michal Stejskal -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin