Bc. Pavel NĚMEC

Master's thesis

Projekt podnikové logistiky ve firmě Hamé Babice a.s. se zaměřením na distribuci zboží zákazníkům

Project of company logistics in the firm Hamé a.s. with a view to distribution of the goods for customers
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je rozvržena do dvou hlavních částí. První část práce tvoří teoretickou základnu prolínající se diplomovou prací. Druhá část práce je rozdělena na dvě hlavní části, část analytickou a část projektovou. Analytická část uvádí charakteristiku firmy Hamé, a.s. a analýzu současného stavu se zaměřením na skladování a distribuci. Cílem projektové části je navrhnout, při stávajícím …more
Abstract:
This master´s thesis is classified into two main parts. The first part includes the theoretical base which is permeated the whole thesis. The second part is divided into two main parts, analytical and project. The company Hamé a.s. characteristics and analysis of present state with a view to storage and distribution is contained in the analytical part of the thesis. The aim of project part is elimination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 6426

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMEC, Pavel. Projekt podnikové logistiky ve firmě Hamé Babice a.s. se zaměřením na distribuci zboží zákazníkům. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing