Bc. Jaroslav Černý
Diplomová práce
Klamavé ceny v reklamě
Price Misleading Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uváděním klamavých cen vůči spotřebitelům prostřednictvím reklamy ve všech jejích podobách. Cílem práce je zjistit, nakolik se legislativa a rozhodování soudů liší od intuitivní logiky spotřebitelů, poskytnout informace marketingovým pracovníkům a navrhnout další možnosti výzkumu. V první části práce je vypracován teoretický základ právní úpravy týkající se ochrany spotřebitele …víceAbstract:
This master's thesis deals with the misleading prices promotions in all its forms to consumers. The aim of the work is to find out how much the legislation and court decisions differ from the intuitive logic of consumers, to provide information to marketers and to suggest further research options. The first part of the thesis elaborates the theoretical basis of the legislation concerning consumer protection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černý, Jaroslav. Klamavé ceny v reklamě. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přímý prodej v ČR a ochrana spotřebitele
Petr Kolář -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Martin Kotva -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová