Martina BÍLÁ
Bachelor's thesis
Náborová komunikace společnosti TPCA
Recruitment communication of TPCA
Abstract:
Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace {--} vyme-zit pojem {\clqq}náborová komunikace``, popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání. V praktické části se …moreAbstract:
The bachelor thesis tries to cover theoretical basis of a recruitment communication and to define it, to describe internal and external conditions which affects a response to a job of-fer. It also aims to define a recruitment communication as a part of the recruitment pro-cess. The paper provides an overview of possible forms of recruitment communication and is focused on the formulation of a job offer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Identifier:
2616
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLÁ, Martina. Náborová komunikace společnosti TPCA. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách
Veronika Kocourová -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Analýza kvality života ve městě Kolín po výstavbě TPCA
Irena Königsmarková -
Management of new water sources in TPCA factory
Martin Hrbek -
Zásobování výrobních linek podniku Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o. (TPCA)
Lubomír Brabec -
Zhodnocení dopadu přímé zahraniční investice Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) na region.
Roman Kodet -
Systém zadávání poškozených dílů v TPCA
Petra Rejmanová -
Externí finanční analýza TPCA, s.r.o.
Jaroslav Seidl