Náborová komunikace společnosti TPCA – Martina BÍLÁ
Martina BÍLÁ
Bachelor's thesis
Náborová komunikace společnosti TPCA
Recruitment communication of TPCA
Anotácia:
Bakalářská práce se snaží postihnout teoretická východiska náborové komunikace {--} vyme-zit pojem {\clqq}náborová komunikace``, popsat vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihnout náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Velký prostor je ponechán výčtu možných forem náborové komunikace a for-mulaci nabídky zaměstnání. V praktické části se …viacAbstract:
The bachelor thesis tries to cover theoretical basis of a recruitment communication and to define it, to describe internal and external conditions which affects a response to a job of-fer. It also aims to define a recruitment communication as a part of the recruitment pro-cess. The paper provides an overview of possible forms of recruitment communication and is focused on the formulation of a job offer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
2616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLÁ, Martina. Náborová komunikace společnosti TPCA. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách
Veronika Kocourová -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Analýza kvality života ve městě Kolín po výstavbě TPCA
Irena Königsmarková -
Management of new water sources in TPCA factory
Martin Hrbek -
Zásobování výrobních linek podniku Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech, s.r.o. (TPCA)
Lubomír Brabec -
Zhodnocení dopadu přímé zahraniční investice Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) na region.
Roman Kodet -
Zefektivnění výrobních procesů svařovny ve firmě TPCA
Veronika Vejvodová -
Systém zadávání poškozených dílů v TPCA
Petra Rejmanová