Nikola Klímová

Master's thesis

Shopper marketing

Shopper marketing
Abstract:
Diplomová práce na "Shopper marketingové" téma se zabývá měřením a hodnocením efektivity shopper marketingových aktivit během zimních olympijských her v Sochi, 2014. Zároveň obsahuje empirický průzkum z rychlo-obrátkového prostředí. Průzkum zkoumá shopper marketingové aktivity a jejich efektivitu na vybraných českých obchodech. Závěr práce a doporučení vyplývají z výsledků průzkumu.
Abstract:
The "Shopper marketing" thesis measures and evaluates the effectiveness of shopper marketing activities during the Sochi 2014 Olympic Games. This thesis includes empirical research conducted in an FMCG environment. The research implemented in this work investigates the shopper marketing practises and their effectiveness in selected Czech stores. The conclusions and recommendations within this diploma …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 2. 2014
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Barbora Kratochvílová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60665

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities