Nikola Klímová

Diplomová práce

Shopper marketing

Shopper marketing
Anotace:
Diplomová práce na "Shopper marketingové" téma se zabývá měřením a hodnocením efektivity shopper marketingových aktivit během zimních olympijských her v Sochi, 2014. Zároveň obsahuje empirický průzkum z rychlo-obrátkového prostředí. Průzkum zkoumá shopper marketingové aktivity a jejich efektivitu na vybraných českých obchodech. Závěr práce a doporučení vyplývají z výsledků průzkumu.
Abstract:
The "Shopper marketing" thesis measures and evaluates the effectiveness of shopper marketing activities during the Sochi 2014 Olympic Games. This thesis includes empirical research conducted in an FMCG environment. The research implemented in this work investigates the shopper marketing practises and their effectiveness in selected Czech stores. The conclusions and recommendations within this diploma …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Barbora Kratochvílová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60665

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities