Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School – Bc. Jitka DVOŘÁKOVÁ
Bc. Jitka DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School
Project of Marketing Communications of the International Ljubljana Summer School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace …víceAbstract:
This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
21061
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Jitka. \textit{Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/8to1ti/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Letní škola barokní hudby: historie a proměny workshopu od jeho vzniku až po současnost
Miroslav LUŇÁK -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Mezinárodní taneční škola
Ondřej Sliška -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková