Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School – Bc. Jitka DVOŘÁKOVÁ
Bc. Jitka DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School
Project of Marketing Communications of the International Ljubljana Summer School
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace …moreAbstract:
This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier:
21061
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Jitka. \textit{Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/8to1ti/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Letní škola barokní hudby: historie a proměny workshopu od jeho vzniku až po současnost
Miroslav LUŇÁK -
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Vladimíra Kodajová -
Mezinárodní taneční škola
Ondřej Sliška -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková