Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie – Mgr. Lukáš ROKOS
Mgr. Lukáš ROKOS
Doctoral thesis
Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie
Assessment of inquiry based teaching in biology
Abstract:
Cílem dizertační práce je zhodnotit efektivitu badatelsky orientovaného vyučování přírodopisu a biologie (IBSE, z angl. inquiry-based science education) a její srovnání s efektivitou vyučování, jež využívá tradičních vyučovacích metod, při výuce vybraných témat fyziologie člověka na různých vzdělávacích stupních v České republice. Za účelem sledování efektivity obou vyučovacích přístupů byly sestaveny …moreAbstract:
The aim of this doctoral thesis is to appraise the efficiency of inquiry-based education in biology (IBSE, inquiry-based science education) and to compare this efficiency with the efficiency of the tuition that uses traditional teaching methods, during the schooling of chosen themes from the human physiology, on different educational levels in the Czech Republic. For the purpose of monitoring the efficiency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROKOS, Lukáš. \textit{Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie} Online. Doctoral theses, Dissertations. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/8tr5te/. [cit. 2024-04-20].
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROKOS, Lukáš. Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie. Č. Budějovice, 2017. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Pedagogy / Biology Education
Theses on a related topic
-
Efektivita badatelských metod výuky na 2. stupni základních škol
Šárka PAŘÍZKOVÁ -
Efektivita vybraných výukových strategií při výuce tématu plazi na druhém stupni základní školy
Kateřina Dvořáková -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Připravenost středoškolských studentů na vysokoškolskou modulární výuku buněčné a molekulární biologie a genetiky
Aneta PILÍKOVÁ -
Využití klíčivosti v badatelsky orientovaném vyučování na ZŠ a nižším stupni gymnázia
Tereza LANDOVÁ -
Badatelsky orientované výuky přírodopisu - praktické aplikace a zavádění do školní praxe
Ivana BENDOVÁ -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu
Eva BEZPALCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights