E-mailová marketingová kampaň se zaměřením na „ztracený“ segment – Bc. Michal Rubeš
Bc. Michal Rubeš
Master's thesis
E-mailová marketingová kampaň se zaměřením na „ztracený“ segment
Email Marketing Campaign Targeting the 'Lost' Segment"
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové komunikace vybrané společnosti. Rozdělena je systematicky na literární rešerši a praktickou část. Hlavním cílem diplomové práce je návrh, implementace a vyhodnocení email marketingové kampaně. Vedlejšími cíli je aplikace metody RFM segmentace na zákaznickou bázi společnosti a zjištění zákaznických preferencí a motivací pomocí metody rozhovorů …moreAbstract:
This thesis addresses the topic of online marketing communication of a selected company. It is systematically divided into literature review and practical part. The main objective of the thesis is to design, implement and evaluate an email marketing campaign. The secondary objectives are the application of RFM segmentation method to the company's customer base and the identification of customer preferences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Reader: Jana Kanalošová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUBEŠ, Michal. \textit{E-mailová marketingová kampaň se zaměřením na „ztracený“ segment}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/8trkxy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz
Adéla Rošková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights