Bc. Kamila Jánská

Diplomová práce

Vliv emocionality reklamy na dlouhodobou paměť recipienta

The influence of advertising emotionality on recipient’s long-term memory
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neuromarketingem a s tím související problematikou. Celá tato věda se zabývá emocemi, které jsou velmi důležité pro zjištění zákazníkova přání, potřeb a rozhodnutí. Dále je popisován nervový systém a mozek, které jsou hlavním předmětem tohoto marketingového přístupu. Popisovány jsou také psychologické procesy spotřebitele, které souvisí se zpracováním a vnímáním reklamního …více
Abstract:
This thesis is deals with neuromarketing and related issues. The whole science of neuromarketing includes emotions, which are very important for finding out the customer´s wishes, needs and decisions, the nervous system itself and the brain, which are the main subjects of this marketing form. There are described also the psychological processes of the consumer, which are related to processing and perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace