Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Monika Vavrušková
Monika Vavrušková
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Development of Communication Skills of a Pupil with Special Educational Needs
Anotace:
Uvedená bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. Obsahem první kapitoly jsou komunikační schopnosti, popis ontogenetického vývoje řeči a narušeného vývoje řeči, s čímž souvisí logopedická intervence. Druhá kapitola charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the development of communication skills of a pupil with special educational needs. The theoretical part consists of three chapters. The content of the first chapter is communication skills, a description of the ontogenetic development of speech and the impaired speech development, which is related to the speech therapy intervention. The second chapter describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xsuhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Yveta Odstrčilíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAVRUŠKOVÁ, Monika. \textit{Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ttisb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání
Hedvika Ráčková -
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Veronika Hrabčíková -
Dítě s poruchou autistického spektra v mateřské škole běžné i speciální
Klára MIGOTOVÁ -
Dítě s poruchou autistického spektra v mateřské škole běžné i speciální
Klára MIGOTOVÁ