Vliv spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost – Karolína Nožičková
Karolína Nožičková
Master's thesis
Vliv spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost
Impact of Satisfaction with E-shop on Customer Engagement Behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebitelské spokojenosti a angažovanosti na trhu e-commerce. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické, která se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků e-shopu. Výzkumný soubor tvoří …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of the impact of satisfaction with e-shop on consumer engagement. First part explains the theoretical basis that relates to the issue of consumer satisfaction and engagement in the e-commerce market. These theoretical findings are further applied in the practical part, which analyzes customer satisfaction of the e-shop. The research group consists of 202 respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139948
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOŽIČKOVÁ, Karolína. \textit{Vliv spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8tzywp/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Význam storytellingu v reklamě
Kateřina Chvalová -
Comparing Structures, Methods & Effectiveness of Leadership Across Industries
Valeriya Kuleshova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine