Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování – Bc. Štefan Horváth
Bc. Štefan Horváth
Bachelor's thesis
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování
Application of decision analysis methods on strategic decision making
Abstract:
The goal of bachelor thesis „Application methods decision analysis on strategic decision making” is to describe theoretical concept and apply it to one particular case study from corporate economy. Then defines possible variety of solutions and sets strategic goals. Based on it consequently chooses optimal option and proposes strategic decision. At the end forms recommendations.Abstract:
Cieľom bakalárskej práce „Aplikácia metód rozhodovacej analýzy pri strategickom rozhodovaní“ je vymedzenie pojmového aparátu v teoretickej časti tak, aby mohol byť následne v praktickej časti aplikovaný na konkrétnu situáciu z firemnej praxe. Určí možné varianty riešenia a strategický cieľ. S ohľadom na to vyberie optimálnu variantu a navrhne strategické rozhodnutie. V závere formuluje odporúčania …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ai2bl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace metodou Monte Carlo
Martin Habrovec -
Řešení optimalizačních úloh pomocí metody Monte Carlo
Marek Dvořák -
Řešení optimalizačních úloh pomocí metody Monte Carlo
Pavel Švehla -
Verification on the Performance of Classical and Modern Portfolio Optimization Models
Anlan Wang -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad