Bc. Petra Syrová

Master's thesis

Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí

Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení situace vybraného podniku a jeho pozice na trhu pomocí marketingových analýz. K dosažení hlavního cíle jsou použity dostupné a vhodné marketingové analýzy, týkající se jak vnitřního prostředí podniku, tak jeho okolí. Dále je proveden kvantitativní průzkum pomocí dotazníkového šetření týkající se prověření spokojenosti zákazníků, personálu a externích pracovnic …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the economic situation of the chosen company and its position on the market through marketing analysis. To achieve this goal available and appropriate marketing analysis of inner and outer company environment is being used. Furthermore quantitative research is done through questionnaires about customer, staff and club members satisfactory levels with a given …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní