Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu – Bc. Eva Bojová
Bc. Eva Bojová
Master's thesis
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
The effectiveness of the company in terms of sales and marketing
Abstract:
V diplomové práci je řešena problematika efektivnosti firmy z pohledu prodeje a marketingu ve vybrané bankovní instituci. Předmětné téma představuje významný přínos pro další činnost vybrané firmy. Při zpracování tématu byly shromažďovány a analyzovány dostupné informace k sadě stabilizačních nástrojů, které mohou vést minimálně k udržení současného zákaznického kmene a k podpoře prodeje nových produktů …moreAbstract:
The diploma thesis will deal with the issue of the effectiveness of the company in terms of sales and marketing in a selected banking institution. The selected topic area has an important influence on the other activities of the company. In dealing with the topic available information was collected and analyzed relating to stabilization tolls which can help to maintain the current customer base and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/stzx0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Eliška Kvapilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová