Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací – Barbora Denková
Barbora Denková
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Marketing Mix of VÁHALA Comp. with an Emphasis on New Forms of Marketing Communications.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových …moreAbstract:
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey. The practical part of the thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8upkb2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Denková, Barbora. Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Moderní formy marketingové komunikace
Alžběta Brožková -
Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
Jakub Krahulec -
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Dana Krčmářová -
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Daniel Slámečka