Barbora Denková

Bachelor's thesis

Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Marketing Mix of VÁHALA Comp. with an Emphasis on New Forms of Marketing Communications.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových …more
Abstract:
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey. The practical part of the thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Denková, Barbora. Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications