Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací – Barbora Denková
Barbora Denková
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Marketing Mix of VÁHALA Comp. with an Emphasis on New Forms of Marketing Communications.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum. Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových …viacAbstract:
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey. The practical part of the thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DENKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8upkb2/.
Jak správně citovat práci
Denková, Barbora. Marketingový mix firmy VÁHALA s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Jakub Hadrava -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák