Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol – Bc. Sandra Maitahová
Bc. Sandra Maitahová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Marketing survey of the consumer market - case dance schools
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost mladých lidí s kvalitou kurzů a výukou ve vybraných tanečních školách v Praze, které vyučují hip hop a street dance. Dílčím cílem je určit, zda je podle respondentů dostatečný počet tanečních škol, které se na tento taneční styl zaměřují. Cílovou skupinou šetření jsou mladí lidé ve věku od 15 do 30 let. Za základní nástroj hodnocení považuji sběr a analýzu …moreAbstract:
The aim of this work is to find young people's satisfaction with the quality of courses and teaching dance schools in Prague, who teach hip hop and street dance. A sub-goal is to determine whether respondents think there is a sufficient number of dance schools to teach this dance style. The target group of this survey are young people aged 15 to 30 years. As the basic tool for the evaluation I have …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mikau/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
An overview of methods used in research of lying
Filip Otřel -
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
Street dance a wellbeing
Karolína Boháčová -
Rozvoj a historické aspekty tanečního stylu street dance
Nikola Krahulcová