Bc. Sandra Maitahová

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol

Marketing survey of the consumer market - case dance schools
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost mladých lidí s kvalitou kurzů a výukou ve vybraných tanečních školách v Praze, které vyučují hip hop a street dance. Dílčím cílem je určit, zda je podle respondentů dostatečný počet tanečních škol, které se na tento taneční styl zaměřují. Cílovou skupinou šetření jsou mladí lidé ve věku od 15 do 30 let. Za základní nástroj hodnocení považuji sběr a analýzu …more
Abstract:
The aim of this work is to find young people's satisfaction with the quality of courses and teaching dance schools in Prague, who teach hip hop and street dance. A sub-goal is to determine whether respondents think there is a sufficient number of dance schools to teach this dance style. The target group of this survey are young people aged 15 to 30 years. As the basic tool for the evaluation I have …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní