Bc. Sandra Maitahová

Bakalářská práce

Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol

Marketing survey of the consumer market - case dance schools
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost mladých lidí s kvalitou kurzů a výukou ve vybraných tanečních školách v Praze, které vyučují hip hop a street dance. Dílčím cílem je určit, zda je podle respondentů dostatečný počet tanečních škol, které se na tento taneční styl zaměřují. Cílovou skupinou šetření jsou mladí lidé ve věku od 15 do 30 let. Za základní nástroj hodnocení považuji sběr a analýzu …více
Abstract:
The aim of this work is to find young people's satisfaction with the quality of courses and teaching dance schools in Prague, who teach hip hop and street dance. A sub-goal is to determine whether respondents think there is a sufficient number of dance schools to teach this dance style. The target group of this survey are young people aged 15 to 30 years. As the basic tool for the evaluation I have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní