Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu – Bc. Ibrahima Sara Balde
Bc. Ibrahima Sara Balde
Diplomová práce
Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
Project of Penetration Strategy for Chosen Company in Senegalese Market
Abstract:
The purpose this master thesis is to design a new project of penetration strategy of chosen company into Senegalese Market. The chosen company is a world leader in the field of Business Process Outsourcing. Also, evaluating the market environment in Senegal, we observe that the Senegalese market presents great opportunities for penetration for the chosen company. The interactions between the internal …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balde, Ibrahima Sara. Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the extent of business process outsourcing activities in the financial services sector
Victoria Timoshkina -
Business Process Outsourcing of Procurement Operations, Challenges and Opportunities.
Paul Charles Casimir Dréano -
Outsourcing jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Róbert Mudroň -
Outsourcing z pohledu poskytovatele outsourcingu
Róbert Kunder -
Outsourcing jako jedna z metod restrukturalizace firemních procesů u velkých firem
Simona Jílková -
Strategie penetrace podniku na zahraničním trhu
Irena LICHNOVSKÁ -
Strategie marketingového řízení firmy
Magdaléna Mošnová -
Formulace a kroky implementace marketingové strategie FC MAS Táborsko, a.s.
Filip Sebera