Bc. Ibrahima Sara Balde

Diplomová práce

Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

Project of Penetration Strategy for Chosen Company in Senegalese Market
Abstract:
The purpose this master thesis is to design a new project of penetration strategy of chosen company into Senegalese Market. The chosen company is a world leader in the field of Business Process Outsourcing. Also, evaluating the market environment in Senegal, we observe that the Senegalese market presents great opportunities for penetration for the chosen company. The interactions between the internal …více
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Balde, Ibrahima Sara. Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing