Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému – Martin VANÁČ
Martin VANÁČ
Bachelor's thesis
Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému
Origin of the current approach of the Music in the Czech educational system
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému. Jejím cílem je popsat tento proces a všechny okolnosti, které se ho týkají. V závěru této práce je popsána a zhodnocena současná koncepce hudební výchovy. Tato práce také obsahuje analýzu současných učebnic, které se využívají pro výuku hudební výchovy.Abstract:
This bachelor thesis describes origin of the current approach of music education in the Czech educational system. Objective of this bachelor thesis is to describe this origin and all circumstances which concerns it. In the end of this bachelor thesis is described and evaluated the contemporary concept of music education. This thesis also includes analysis of contemporary textbooks of music education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANÁČ, Martin. \textit{Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8v45gh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANÁČ, Martin. Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Music in Education
Theses on a related topic
-
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě
Jan Dřízal -
Výuka hudební výchovy na 1. stupni základní školy z hlediska aktivizace žáků
Renata BRADÁČOVÁ -
Herní koncepce současných afrokubánských bubeníků
Jakub Tengler -
Současné evropské trendy hudební výchovy a možnosti jejich aplikace na školskou výchovu v České republice
Šárka Dostálová -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER