Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému – Martin VANÁČ
Martin VANÁČ
Bakalářská práce
Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému
Origin of the current approach of the Music in the Czech educational system
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému. Jejím cílem je popsat tento proces a všechny okolnosti, které se ho týkají. V závěru této práce je popsána a zhodnocena současná koncepce hudební výchovy. Tato práce také obsahuje analýzu současných učebnic, které se využívají pro výuku hudební výchovy.Abstract:
This bachelor thesis describes origin of the current approach of music education in the Czech educational system. Objective of this bachelor thesis is to describe this origin and all circumstances which concerns it. In the end of this bachelor thesis is described and evaluated the contemporary concept of music education. This thesis also includes analysis of contemporary textbooks of music education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANÁČ, Martin. Proces vzniku současné koncepce hudební výchovy v českém vzdělávacím systému. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Organicita jako estetická koncepce v současné hudbě
Jan Dřízal -
Výuka hudební výchovy na 1. stupni základní školy z hlediska aktivizace žáků
Renata BRADÁČOVÁ -
Herní koncepce současných afrokubánských bubeníků
Jakub Tengler -
Současné evropské trendy hudební výchovy a možnosti jejich aplikace na školskou výchovu v České republice
Šárka Dostálová -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER