Eliška Procházková

Diplomová práce

Porozumění čtenému textu jako výsledek výuky elementárního čtení v 1. tříděZŠ

Understanding of being-read text as a result of elementary reading education for the 1st form at a primary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň čtení, především porozumění čtenému textu na konci 1.ročníku ZŠ. Sledoval se i vzájemný vztah mezi rychlostí, správností (chybovostí), plynulostí a porozuměním čtenému. Porovnávalo se i porozumění tichému a hlasitému čtení
Abstract:
The aim of the thesis is to find out a level of reading, especially an understanding of the text which is being read at the end of the first class at primary school. A mutual cooperation between the speed, correctness, fluency and understanding was dealt with as well. Also the understanding between a quite and loud reading was compared
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2008

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika