Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády – Bc. Vojtěch Viktorin
Bc. Vojtěch Viktorin
Bakalářská práce
Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády
The evolution and transformation of the Age of Empires player over the past two decades
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, první teoretické, která si dává za cíl kriticky analyzovat sérii Age of Empires (Ensemble Studios) z ludologického pohledu podle MDA struktury (Hunicke) a druhé, která se skládá z analýzy herní nostalgie a polostrukturovaných rozhovorů s hráči. Cílem tohoto výzkumu sledovaným na dvou generacích hráčů Age of Empires je jejich proměna a rozdíly, především na …víceAbstract:
The bachelor's thesis consists of two parts, the first theoretical, which aims to critically analyze the Age of Empires series (Ensemble Studios) from a ludological point of view according to the MDA structure (Hunicke) and the second, which consists of an analysis of gaming nostalgia and semi-structured interviews with players . The aim of this research, which is observed on two generations of Age …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jpcj1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Color Vision Deficiency in Digital Games
Vojtěch Juránek -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
Alice Hůlová -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Videoherní hudba a nostalgie pohledem českých hráčů
Barbora PROCHÁZKOVÁ -
Psychologické mechanismy ve hře Pokémon GO
Anna UREŠOVÁ -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
Michal Bednář