Bc. Adriana Čožíková

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market
Abstract:
The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B …více
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čožíková, Adriana. Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management