Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone – Matej Halahija
Matej Halahija
Bakalářská práce
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Porovnání výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkém Amazone
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkém Amazone. Hlavním cílem diplomové práce je zodpovězení otázky, jaké vlivy mají reklamní PPC kampaně na Amazone a Google na výsledky firmy předávající fyzické produkty na Amazone. Cíl práce je v bakalářské práci dosahován na základě porovnávání vlivů obou kampaní z četných hledisek, ať …víceAbstract:
Bachelor´s Thesis is focused on concept of pay per click marketing on these two platforms: Google AdWords and US Amazon. The main objective of this thesis is to answer the question, what effects have PPC advertising campaigns on Amazon and Google on the results of companies selling physical products on Amazon´s platform. The objective of the Bachelor Thesis is achieved by comparing the effects of both …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkom Amazone. Hlavným cieľom bakalárskej práce je zodpovedanie otázky, aké vplyvy majú reklamné PPC kampane na Amazone a Google na výsledky firmy predávajúcej fyzické produkty na Amazone. Cieľ práce je v bakalárskej práci dosahovaný na základe porovnávania vplyvov obidvoch kampaní z početných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Uplatnění PPC systémů ve firemní marketingové komunikaci na internetu
Martin Sviták