Matej Halahija

Bakalářská práce

Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone

Porovnání výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkém Amazone
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkém Amazone. Hlavním cílem diplomové práce je zodpovězení otázky, jaké vlivy mají reklamní PPC kampaně na Amazone a Google na výsledky firmy předávající fyzické produkty na Amazone. Cíl práce je v bakalářské práci dosahován na základě porovnávání vlivů obou kampaní z četných hledisek, ať …více
Abstract:
Bachelor´s Thesis is focused on concept of pay per click marketing on these two platforms: Google AdWords and US Amazon. The main objective of this thesis is to answer the question, what effects have PPC advertising campaigns on Amazon and Google on the results of companies selling physical products on Amazon´s platform. The objective of the Bachelor Thesis is achieved by comparing the effects of both …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou konceptu pay per click marketingu na platformách Google AdWords a americkom Amazone. Hlavným cieľom bakalárskej práce je zodpovedanie otázky, aké vplyvy majú reklamné PPC kampane na Amazone a Google na výsledky firmy predávajúcej fyzické produkty na Amazone. Cieľ práce je v bakalárskej práci dosahovaný na základe porovnávania vplyvov obidvoch kampaní z početných …více
 

Klíčová slova

PPC Amazon Google AdWords

Klíčová slova

Amazon Google AdWords PPC
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70123