Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina – Tereza Housková Neckářová
Tereza Housková Neckářová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina
Abstract:
Předmětem bakalářské práce na téma „Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina“, která zajišťuje komplexní služby spojené s prodejem vozidel, prováděním úkonů na odboru dopravy a pojištění vozidel, je prozkoumat nástroje marketingového mixu společnosti a na základě provedeného šetření navrhnout opatření pro zlepšení.Teoretická část se zabývá citací odborné literatury z oblasti …moreAbstract:
The focus of the bachelor thesis titled „Use of marketing mix tools in the company SPZ-Vysočina“ concerning a company that provides comprehensive services related to selling vehicles, performing legal acts at the road transport division office, as well as car insurance, is to examine the marketing mix tools of the company and, applying the research results, suggest measures for improvement.In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/8vs11r/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUSKOVÁ NECKÁŘOVÁ, Tereza. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8vs11r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights