Komunikační kampaň v oblasti udržitelné mobility pro Statutární město Pardubice – Hana Panušková
Hana Panušková
Bakalářská práce
Komunikační kampaň v oblasti udržitelné mobility pro Statutární město Pardubice
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační kampaň udržitelné mobility, a to konkrétně ve Statutárním městě Pardubice. Podklad pro řešení tvoří analýza dopravní situace ve městě a následná analýza komunikace dopravní problematiky s uživateli dopravy v Pardubicích. V závěru je navržena a stručně zhodnocena změna komunikační kampaně v rámci udržitelné mobility ve městě.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the communication campaign for sustainable mobility, specifically in the city of Pardubice. The basis for the solution is the analysis of the traffic situation in the city and the subsequent analysis of the communication of transport issues with transport users in Pardubice. Finally, a change in the communication campaign for sustainable mobility in the city is proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Skalská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Panušková, Hana. Komunikační kampaň v oblasti udržitelné mobility pro Statutární město Pardubice. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Petra Faltysová -
Specifika marketingové komunikace udržitelných módních značek
Phuong Lan Nguyen -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Tereza Poštulková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.
Michaela Tvrdíková -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová