Bc. Nikola Poláková

Bachelor's thesis

Vznik a vývoj inzerce v České republice

The Emergence and Development of Advertising in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřila na vznik a vývoj inzerce v České republice, na její současnou podobu a oblibu u různých věkových skupin obyvatel. Pro orientaci v dané problematice byl uskutečněn rozbor odborné literatury k tomuto tématu, jehož cílem je předložení informací o proměnách inzerce od počátku 19. století po současnost. Získané teoretické poznatky byly aplikovány v praxi prostřednictvím primárního …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the origins of advertising and its development in the Czech Republic to its current form and its popularity in the different age groups of residents. To clear the issue there was carried out analysis of scientific literature on this topic, which aims on the changing market advertising since the early 19th century to the present form. The theoretical approach was applied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication