Bc. Nikola Poláková

Bakalářská práce

Vznik a vývoj inzerce v České republice

The Emergence and Development of Advertising in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na vznik a vývoj inzerce v České republice, na její současnou podobu a oblibu u různých věkových skupin obyvatel. Pro orientaci v dané problematice byl uskutečněn rozbor odborné literatury k tomuto tématu, jehož cílem je předložení informací o proměnách inzerce od počátku 19. století po současnost. Získané teoretické poznatky byly aplikovány v praxi prostřednictvím primárního …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the origins of advertising and its development in the Czech Republic to its current form and its popularity in the different age groups of residents. To clear the issue there was carried out analysis of scientific literature on this topic, which aims on the changing market advertising since the early 19th century to the present form. The theoretical approach was applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace