Vrstevnická opora u dětí s problémovým chováním – PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Disertační práce
Vrstevnická opora u dětí s problémovým chováním
Peer social support of children with problem behaviour
Anotace:
V disertační práci jsme si kladli za cíl postihnout vrstevnické podpůrné procesy, kterým se dítěti s problémovým chováním dostává prostředí preventivně výchovné a institucionální edukace. Teoretickou část práce jsme realizovali za pomocí monografické procedury, ve které komparujeme teoretické konstrukty a výzkumná zjištění o vrstevnických podpůrných procesech. V navazující empirické části práce představujeme …víceAbstract:
The present dissertation deals with the theme of peer social support of children in residential facilities of preventive educational and institutional care. The theoretical part of this work tries to compare theoretical constructs, research findings and current information on peer support collected by different disciplines of social science. The empirical part is based on mixed methodology, falling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d01i4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 11. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrná dimenze institucionální a preventivně výchovné edukace
Jarmila Matochová -
Současnost a budoucnost systému preventivně výchovné činnosti v oblasti ochrany obyvatelstva na území České republiky
Nikol VOKÁČOVÁ -
Metodiky a terapeutické přístupy pro rodiče s dětmi s autismem
Nikola Šlosárková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Připravenost pedagogů v mateřských školách na problémové situace s dětmi s ADHD a Aspergerovým syndromem ve Valašském Meziříčí
Kristýna ZUBROVÁ -
Komunikace školy a rodičů dětí s poruchou chování a s problémem v chování
Veronika SOCHACKÁ -
Podpůrná dimenze institucionální a preventivně výchovné edukace
Jarmila Matochová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal