Tomáš Vörös

Bakalářská práce

Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation

Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation
Abstract:
This bachelor paper deals with the language of advertising slogans and headlines. In particular, it is concerned with word-formation processes as tools of linguistic creativity and innovation in print advertisements.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykem reklamních sloganů. Jejím cílem je především analýza využití slovotvorných procesů z hlediska jazykové kreativity a inovace v tištěné reklamě.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vörös, Tomáš. Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická