Bc. Tereza Kučerová

Master's thesis

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategií budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a jeho upevňováním. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM a další důležité pojmy týkající se budování vztahu se zákazníky. Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení současného stavu strategie vytváření vztahů se zákazníkem a na jejím základě vytvoření návrhu komunikačních aktivit na podporu prodeje a zlepšení …more
Abstract:
The thesis deals with the strategy of building long-term custormer relationship and it´s reinforcement. The theoretical part elaborately describes the CRM system and other important terms related to customer relationship building. The main object of the thesis is the assessment of the current state of the customer relationship building strategy and thus creating a draft of communication activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní