Využití umělé inteligence v muzeích a galeriích na území České republiky – Kateřina Janíková
Kateřina Janíková
Diplomová práce
Využití umělé inteligence v muzeích a galeriích na území České republiky
Use of Artificial Intelligence in Museums and Galleries in the Czech Republic
Anotace:
Tato kvalifikační práce má za cíl popsat využíváním umělé inteligence (AI) v muzeích a galeriích na území České republiky. Přiblížit samotnou novou technologii, tedy umělou inteligenci a jakým způsobem ji můžeme využívat. Analyzovat, jaká konkrétní technologická řešení jsou implementována v kulturních institucích a zkoumat jejich potenciální přínosy pro efektivní správu sbírek, interakci s návštěvníky …víceAbstract:
This qualification thesis aims to describe the use of artificial intelligence (AI) in museums and galleries in the Czech Republic. To present the new technology itself - artificial intelligence and how it can be used. Analyse what specific technological solutions are implemented in cultural institutions and explore their potential benefits for effective collections management, interaction with visitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Jakub Grosman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Miloslav Vach -
Rozvoj a implementace inovace individuálního dárcovství v GHMP
Aneta Hubačová