Tereza PODEŠVOVÁ

Bachelor's thesis

Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole

Expectation of a Beginner Teacher regarding Cooperation with a Mentor in a Nursery School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího a uvádějícího učitele v mateřské škole. Popisuje osobnost učitele, začínajícího a uvádějícího, jejich vzájemné spolupráce a vymezuje pojem očekávání. Praktická část se věnuje výzkumu, popisuje očekávání začínajících učitelů mateřský škol od kooperace s uvádějícím učitelem.
Abstract:
This thesis deal with problems of beginning teacher and mentor in kindergarten. It describes teacher´s personality, beginning teacher and mentor, their mutual cooperation and defines expectation. The practical part dedicates to research, which describes expectation of beginning teacher in kindergarten from cooperation with mentor.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Monika Szimethová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PODEŠVOVÁ, Tereza. Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training