Tereza PODEŠVOVÁ

Bakalářská práce

Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole

Expectation of a Beginner Teacher regarding Cooperation with a Mentor in a Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího a uvádějícího učitele v mateřské škole. Popisuje osobnost učitele, začínajícího a uvádějícího, jejich vzájemné spolupráce a vymezuje pojem očekávání. Praktická část se věnuje výzkumu, popisuje očekávání začínajících učitelů mateřský škol od kooperace s uvádějícím učitelem.
Abstract:
This thesis deal with problems of beginning teacher and mentor in kindergarten. It describes teacher´s personality, beginning teacher and mentor, their mutual cooperation and defines expectation. The practical part dedicates to research, which describes expectation of beginning teacher in kindergarten from cooperation with mentor.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Monika Szimethová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODEŠVOVÁ, Tereza. Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy