Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole – Tereza PODEŠVOVÁ
Tereza PODEŠVOVÁ
Bachelor's thesis
Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole
Expectation of a Beginner Teacher regarding Cooperation with a Mentor in a Nursery School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího a uvádějícího učitele v mateřské škole. Popisuje osobnost učitele, začínajícího a uvádějícího, jejich vzájemné spolupráce a vymezuje pojem očekávání. Praktická část se věnuje výzkumu, popisuje očekávání začínajících učitelů mateřský škol od kooperace s uvádějícím učitelem.Abstract:
This thesis deal with problems of beginning teacher and mentor in kindergarten. It describes teacher´s personality, beginning teacher and mentor, their mutual cooperation and defines expectation. The practical part dedicates to research, which describes expectation of beginning teacher in kindergarten from cooperation with mentor.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODEŠVOVÁ, Tereza. \textit{Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8wlfi7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PODEŠVOVÁ, Tereza. Očekávání začínajícího učitele od kooperace s uvádějícím učitelem v mateřské škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training