Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině – Veronika BAŘINKOVÁ
Veronika BAŘINKOVÁ
Diplomová práce
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině
The Role of Personal Strategies in Learning German
Abstract:
The objective of the research was focused on finding out the use of didactic strategies in learning German by two selected students of secondary school. This thesis consists of two parts ? theoretical and practical. The theoretical part analyzes terms ?learning? and ?style? related to the theme. Furthermore, the attention is also paid to particular learning strategies, alternative methods and evaluation …víceAbstract:
Cílem předložené práce bylo zjistit, jaké učební strategie vybrané žákyně střední školy při učení se němčině využívají. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou rozpracovány pojmy ?učení? a ?styl?, které s tématem souvisí. Pozornost je věnována i konkrétním učebním strategiím, alternativním metodám a evaluaci. Praktická část navazuje na teorii ve empirickém výzkumu …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŘINKOVÁ, Veronika. \textit{Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině} Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/8wtd4a/. [cit. 2024-04-20].
Jak správně citovat práci
BAŘINKOVÁ, Veronika. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Lernen und Erwerb der Fremdsprache Deutsch / Role osobních strategií v učení se němčině. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Němčina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Styly učení žáků/studentů při učení se cizím jazykům na gymnáziu
Martina Albrechtová -
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Alžběta Gilíková -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová